luni, 26 august 2013

Personaj politic: Ramona Mănescu

Ramona Mănescu
     În pofida avertizărilor pe care oamenii de rând, anumiți politicieni şi întreaga presă le-au făcut, guvernul urmează aceeași linie de promovare a nulităților în funcţii de importanţă majoră pentru viitorul ţării noastre. Am sperat până în ultima clipă ca previziunile unora să nu se împlinească, dorind aceasta parcă împotriva evidenţei, dar guvernul continuă să dezamăgească prin numiri absurde, pe alte criterii decât acelea ale competenţelor dovedite, ale valorilor spirituale, ale consecvenţei - dacă nu încăpăţânării - de păstrare a coloanei vertebrale îndreptată spre cer şi nu încovoiată într-un mediu degradat, aşa cum este mediul politic, nu numai din România, ci de peste tot. Iluziile spulberate odată cu numirea Ramonei Mănescu la cârma sectorului de transporturi al ţării, s-au transformat într-o stare de inconfort, direct o stare de mahmureală murdară, neagră, fără starea de tranziţie a beţiei.
     Şi iată cum din şedinţele de numire, de jurăminte depuse aiurea transpiră adevărul pe care apărătorii ei îl vor viola, desigur, negându-l sau găsindu-i scuze. Şi "sudoarea", adevărul acesta de necontestat care dă sau ia valoarea unui discurs s-a strâns în jurul unui tronson de autostradă (Nădlac - Arad) şi unde, proaspăta numită a replicat ceva foarte ruşinos nu numai pentru noua sa postură, ci şi pentru vechile state politice ale domniei sale, ruşinos chiar şi pentru a fi redate aici. A întreba nonşalant, ba chiar cu drăgălăşenie, dacă porţiunea de autostradă de care urma să se ocupe personal, este destinată şi... oamenilor de rând, ca să mă exprim cu eleganţa pe care dânsa n-a avut-o, este paradoxal pentru un ministru, pentru un politician. Da, un om de rând, cu toate că-şi poate permite să folosească un limbaj mai brut decât cel al politicienilor, nu-l foloseşte, cel puţin atunci când se ştie urmărit de presă, cel puţin în mod public. Dacă Ramona Mănescu şi-a permis să jignească tocmai clasa socială care-i asigură luxul în care trăieşte încă de la numirea sa în post, vă închipuiţi ce va face după ce va prinde ceva rădăcini, atunci când obişnuinţa îi va desface larg aripile aroganţei şi ale închipuirii. Avem o baftă incredibilă, noi, românii, ca popor cu origini bine definite, de-a avea parte de indivizii nedoriţi, de-a fi puşi în faţa faptului împlinit.
     Din spumanta carieră a Ramonei Mănescu reiese clar caracterul de vânător de diplome; este absolventă a Facultăţii de Drept, licenţiată în Ştiinţe Juridice, după care a bramburit prin mai multe specializări şi cursuri post-universitare. La vârsta de 18 ani a intrat în partidul Naţional Liberal - ca şi cum împlinirea vârstei majoratului aduce cu sine obligatoriu şi maturitatea politică, asumarea tuturor responsabilităţilor ce decurg de aici. Din 2007 este europarlamentar PNL iar din 2012 vicepreşedinte ALDE (Partidul European Liberal Democrat şi Reformist). În Parlamentul European face parte din ALDE, iar în cadrul acestui grup, este coordonator în Comisia pentru Dezvoltare Regională şi membru în Comisia pentru Ocuparea Forţei de Muncă şi Afaceri Sociale.

Un comentariu:

  1. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    RăspundețiȘtergere

Powered By Blogger